Tento web využívá cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.


REKLAMACE
Reklamace

Základní informace

Záruční lhůta zboží zakoupeného spotřebitelem činí 24 měsíců. Lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dní a počíná běžet dnem následujícím po doručení oznámení o závadě.

Záruční lhůta zboží zakoupeného osobou, která není spotřebitelem, činí 12 měsíců.

Jak postupovat při reklamaci

Pokud budete mít se zbožím u nás zakoupeným nějaké problémy, obraťte se na nás skrze email reklamace@hrybezdopravy.cz, kam napište závadu a číslo daňového dokladu. Nejdříve se pokusíme poradit. Pokud to nebude možné, buď Vám poskytneme nový klíč, nebo vrátíme peníze (v případě, že hra nebude již k dispozici).

 

Jakmile je klíč jednou aktivován, již ho nelze dále přenášet na jiný herní účet!

 

Kontak pro řešení reklamací:

Email: reklamace@hrybezdopravy.cz
Telefon:  721 289 424 (v pracovní dny od 9:00 do 17:00)

ZWFlNz